ГоловнеОсвіта і IT

Креативна святкова листівка власноруч

Скільки однакових новорічних привітань у месенджери і на пошту ви одержуєте щороку? Пам’ятаєте ці випадкові картинки з інтернету? І ми не пам’ятаємо. Усі вони схожі і сприймаються швидше як спам, а не вітання. А коли ви робили новорічну листівку власноруч?

Пропонуємо вам проявити креативність і створити для друзів та близьких власну листівку, яка запам’ятається вашим адресатам. Тим більше, якщо це можна зробити за допомогою трьох простих кроків.

1. Придумайте ідею.

Ви можете надихнутись шаблонами в інтернеті, але обов’яково знайдіть основне фонове зображення (у попередніх дайджестах ми ділились підбіркою фотобанків). Також можете обрати для листівки власні фото на відповідну тематику, або фото найяскравіших моментів року, що минає. Наприклад, фрагменти із сімейної фотосесії доцільно відправляти вашим родичам та друзям, а от колеги чи учні будуть раді побачити якесь спільне фото із вами. Подумайте над текстом: це має бути щось коротке, але із авторськими побажаннями (навіть наймилозвучніші поетичні побажання скопійовані з інтернету не вартують кількох слів написаних від душі).

2.  Створіть.

Для цього не потрібно опановувати дизайнерську програму, а лише скористатись безкоштовними онлайн-інструментами, які дозволяють за лічені хвилини створити унікальну креативну візуалізацію Це Canva і Crello, про які ми розповідали раніше у дайджесті та навчальному відео. У залежності від того, як ви плануєте поширювати своє привітання, оберіть формат візуалізації – допис у соцмережах, афіша чи листівка для друку.

3. Поділіться.

Ви можете зберегти листівку у зручному форматі і поширювати її у месенджерах чи на електронні адреси для тих, кому вона адресована. Також обравши варіант листівки для друку, ви можете роздрукувати її у хорошій якості і подарувати особисто чи поштою.

Закликаємо використовувати сучасні інструменти для створення унікального креативного контенту, тим паче, що це робиться легко і швидко!

Матеріал розроблено IREX в рамках проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Читайте також:

  
Back to top button