Конспекти уроків інформатики 8 класКонспекти уроків біології 8 класУсі уроки інформатикиУсі уроки біологіїФайли

Медіа-коло “Вплив Інтернету на здоров`я людини (інтегроване заняття з біології та інформатики, 8 клас)”+ Презентація

Автор: Михайленко Ірина Володимирівна

Навчальний заклад: Чернеччинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів (опорний заклад освіти) імені Героя Радянського Союзу М. В. Пилипенка Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області

Медіа-коло

Вплив Інтернету на здоров`я людини (інтегроване заняття з біології та інформатики, 8 клас)

Мета:

  • дати визначення сучасному поняттю «здорова людина», проілюструвати його складові з метою усвідомлення цілісності та взаємозалежності цих складових,
  • з`ясувати вплив Інтернету на здоров`я та поведінку людини,
  • сприяти формуванню в учнів стійких переконань щодо дотримання правил безпечного спілкування в соціальних мережах,
  • виховувати інформаційну культуру учнів, вміння цінувати своє життя та здоров’я,
  • забезпечити розуміння небезпек, які існують в Інтернеті, шляхи їх подолання,
  • розвивати навички протидії виявам агресії та насилля,
  • виховувати почуття самозбереження та цінності власного життя і здоров’я.
  • розвивати навички аналізу інформаційного потоку, вміння узагальнювати, робити висновки, критично оцінювати події сьогодення.
  •  Методи:
  1. Інформаційні –

а) словесні:  розповідь, пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів.

б) наочні: ілюстрації, демонстрація, м/м.

в) практичні: виконання вправ, складання схем.

Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, робота з Інтернет-файлами.

  1. Репродуктивні.

Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

  1. Проблемно – пошукові –

а) постановка проблемного питання,

б) пошук заданої інформації on-line.

Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

  1. Візуальні: робота on-line, складання схем.

5.Релаксопедичні: рефлексія.

Обладнання: картки із завданнями, м/м презентація, мобільні пристрої учнів (для голосування on-line), м/м комплекс (для роботи on-line, презентації).

 Очікувані результати: учні –

пояснюють вплив чинників інформаційної небезпеки на здоров’я,

уміють критично аналізувати повідомлення засобів масової інформації,

дотримуються правил безпеки при користуванні комп’ютером, Інтернетом,

обгрунтовують вплив чинників інформаційної небезпеки на здоров’я людини.

Завантажити: Медіа-коло "Вплив Інтернету на здоров`я людини (інтегроване заняття з біології та інформатики, 8 клас)"+ Презентація + Сертифікат (Розмір: 1.7 MB, Завантажень: 177)
Back to top button