Медіа-коло “Вплив Інтернету на здоров`я людини (інтегроване заняття з біології та інформатики, 8 клас)”+ Презентація
Автор: Михайленко Ірина Володимирівна
Навчальний заклад: Чернеччинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів (опорний заклад освіти) імені Героя Радянського Союзу М. В. Пилипенка Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Медіа-коло
Вплив Інтернету на здоров`я людини (інтегроване заняття з біології та інформатики, 8 клас)
Мета:
- дати визначення сучасному поняттю «здорова людина», проілюструвати його складові з метою усвідомлення цілісності та взаємозалежності цих складових,
- з`ясувати вплив Інтернету на здоров`я та поведінку людини,
- сприяти формуванню в учнів стійких переконань щодо дотримання правил безпечного спілкування в соціальних мережах,
- виховувати інформаційну культуру учнів, вміння цінувати своє життя та здоров’я,
- забезпечити розуміння небезпек, які існують в Інтернеті, шляхи їх подолання,
- розвивати навички протидії виявам агресії та насилля,
- виховувати почуття самозбереження та цінності власного життя і здоров’я.
- розвивати навички аналізу інформаційного потоку, вміння узагальнювати, робити висновки, критично оцінювати події сьогодення.
- Методи:
- Інформаційні –
а) словесні: розповідь, пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів.
б) наочні: ілюстрації, демонстрація, м/м.
в) практичні: виконання вправ, складання схем.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, робота з Інтернет-файлами.
- Репродуктивні.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
- Проблемно – пошукові –
а) постановка проблемного питання,
б) пошук заданої інформації on-line.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
- Візуальні: робота on-line, складання схем.
5.Релаксопедичні: рефлексія.
Обладнання: картки із завданнями, м/м презентація, мобільні пристрої учнів (для голосування on-line), м/м комплекс (для роботи on-line, презентації).
Очікувані результати: учні –
пояснюють вплив чинників інформаційної небезпеки на здоров’я,
уміють критично аналізувати повідомлення засобів масової інформації,
дотримуються правил безпеки при користуванні комп’ютером, Інтернетом,
обгрунтовують вплив чинників інформаційної небезпеки на здоров’я людини.
Завантажити: Медіа-коло "Вплив Інтернету на здоров`я людини (інтегроване заняття з біології та інформатики, 8 клас)"+ Презентація + Сертифікат (Розмір: 1.7 MB, Завантажень: 177)