Подвоєння ДНК; репарація пошкоджень ДНК (9 клас. Біологія)
Тема: Подвоєння ДНК; репарація пошкоджень ДНК.
Мета: дати загальне уявлення про подвоєння ДНК як одну з основних функцій; розвивати вміння порівнювати типи репарації пошкоджень ДНК, робити висновки; виховувати небайдуже ставлення до навколишнього середовища організмів.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– типи генів;
– етапи реалізації спадкової інформації;
– основні шляхи регуляції реалізації спадкової інформації;
– фази мітозу і мейозу;
– періоди онтогенезу у багатоклітинних організмів;
наводить приклади:
– застосування принципу компліментарності нуклеотидів;
формулює означення понять:
– ген, геном, генетичний код, транскрипція, трансляція, реплікація;
характеризує:
– процес транскрипції;
– генетичний код та його значення в біосинтезі білків;
– процес біосинтезу білка;
– процес реплікації ДНК;
– хімічний склад, будову і функції хромосом;
– процеси мітозу та мейозу в еукаріотів;
– етапи клітинного циклу;
– етапи онтогенезу у рослин і тварин;
порівнює:
– процеси транскрипції і реплікації;
– процеси мітозу і мейозу;
робить висновок:
– про визначну роль спадкового апарату клітини в її життєдіяльності та визначенні її властивостей.
Обладнання і матеріали: таблиця генетичного коду.
Базові поняття і терміни: нуклеїнові кислоти, аденін, гуанін, тиамін, репарація.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Подвоєння ДНК; репарація пошкоджень ДНК (9 клас. Біологія) (Розмір: 35.9 KB, Завантажень: 1371)