Що таке добре, що таке погано (7 клас. Виховна година)
Автор: Дударєва Оксана Володимирівна
Навчальний заклад: Білоцерківська гімназія №2 Білоцерківської міської ради Київської області
Тема: «Що таке добре, що таке погано»
Мета: Узагальнити знання учнів про здоровий спосіб життя. Продовжувати вчити визначати життєві цінності, формувати відповідальне ставлення до своїх вчинків і власного здоров’я. Викликати в учнів негативне ставлення до власної поведінки, яка викликає залежність та завдає великої шкоди здоров’ю (вживання психоактивних речовин, залежність від мобільного телефону, порушення режиму дня). Спонукати дітей до роздумів: вибір залежить від тебе самого.
Місце проведення: кабінет з мультимедійним обладнанням.
Форма проведення: бесіда з елементами тренінгу, година розв’язування проблемних ситуацій.
Методи і методичні прийоми: фронтальна бесіда, методи «мозковий штурм», «мікрофон», «незакінчені речення», спостереження, рефлексія; прийоми групової роботи, постановки взаємозв’язаних проблемних запитань.
Очікувані результати.
Учні:
- узагальнять знання про здоровий спосіб життя та його складові;
- отримають достатню кількість прикладів впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
- навчаться негативно ставитись до власних дій і вчинків, які здатні стати звичками і негативно впливати на подальше успішне життя;
- усвідомлять, що важливо виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, уміння самооцінювати їх, робити правильний життєвий вибір.
Обладнання і матеріали:
- виставка літератури;
висловлювання видатних людей; - мультимедійний супровід (презентація, відеороліки);
- аркуші паперу (А3, А4);
- фломастери, скотч