Проблематика твору Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності». Органічне поєднання буденного й фантастичного в романі як характерні риси «магічного реалізму» (11 клас. Зарубіжна література)

ТЕМА: Проблематика твору Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності». Органічне поєднання буденного й фан­тастичного в романі як характерні риси «магічного реалізму»

МЕТА: допомогти учням усвідомити ідейно-художні особли­вості твору та «магічного реалізму» як літературного напряму; розвивати навички аналізу літературного твору великого обсягу, уміння виділяти істотні озна­ки, визначати їхню роль у творі, висловлювати й аргу­ментувати свою думку; розширювати кругозір учнів; виховувати інтерес до літератури, гуманізм, активну громадську позицію, почуття своєї причетності до іс­торії та майбутнього.

ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього, таблиці.

ХІД  УРОКУ

І.       Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель.

Відомий чилійський поет Пабло Неруда назвав «Сто років самотності» найкращим романом, який був написаний іспан­ською мовою після «Дон Кіхота» Сервантеса. Чим же так привабив твір вибагливих літературознавців і простих читачів, спробуємо розібратися на уроці.

Завантажити: Проблематика твору Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності». Органічне поєднання буденного й фантастичного в романі як характерні риси «магічного реалізму» (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 18.2 KB, Завантажень: 67)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*