день вчителя сценарій смішний, жартівливий сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя для старшокласників, оригінальний сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя 2018

Хрящові риби. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)

Тема: Хрящові риби. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування

Мета : розкрити особливості зовнішньої будови та процесів життєдіяльності хрящових риб у зв’язку з водним середовищем життя; розвивати вміння порівнювати біологічні об’єкти, аналізувати та формулювати висновки; виховувати ціннісні орієнтації на збереження природи.

Обладнання: зошит, підручник, таблиці, кросворд, комп’ютер

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І.    Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.

ІІ.  Актуалізація опорних знань учнів

Бесіда

  1. Яких тварин ми вивчили в цьому навчальному році?
  2. Як ви гадаєте, чому цих тварин Ж.-Б. Ламарк на початку ХІХ ст. виділив в окрему групу — безхребетні?
  3. Яких тварин відносять до групи безхребетні?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя

Послухайте монолог однієї з хребетних тварин:

«Моє прекрасне тіло, схоже на корпус надзвукового лайнера, покрите тисячами ледве видимих вашому оку зубів. Кожен з них — маленька копія тих, яких сотні в моїй пащі. Не раджу вам торкатися мого тіла голими руками: на них тут же з’явиться безліч порізів.

Не намагайтеся у воді ударити мене в бік або спину ножем — це марно. Вразливі місця на моєму пружному тілі — це моє рило і живіт. Мене може вбити лише кинутий досвідченою рукою гарпун або кулеметна черга, та й то лише тоді, коли я опинюся за метр від поверхні води. Я не відчуваю болю і не боюся перелому кісток, оскільки в мене їх просто немає.

Я пливу, і моя голова неквапливо повертається то в один, то в інший бік у такт рухам хвоста. Мої очі невпинно вишукують жертву. Я описую коло за колом, немов у ритуальному танці. У моїх плавних рухах немає агресії, та все ж я наганяю страх.

Сіро-блакитне забарвлення мого тіла, зуби і серпоподібний хвіст служать одній меті — убивству. Завдовжки я можу бути кілька сантиметрів, а можу сягати понад 20 м.

Кожна з моїх щелеп озброєна шістьма рядами гострих зубів, і якщо раптом один з них ламається, то на його місце стає інший. От чому ви називаєте мою пащу «револьверною».

Я можу розвинути швидкість до 30 вузлів. Словом, я якнайкраще пристосована до життя в океані».

— Монолог якої тварини ви почули? (Акули.)

— До якої групи тварин вона належить?

Повідомлення теми уроку. Визначення разом з учнями мети і завдань уроку.

Завантажити: Хрящові риби. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 59.4 KB, Завантажень: 582)