Іван Багряний „Тигролови”. Шляхом „етапів” автора – героя. Особливості бачення подій та героїв у творі (11 клас. Українська література)

Автор: Охріменко Оксана Миколаївна

Навчальний заклад: Гімназія “Ерудит” м. Києва

Тема:    Іван Багряний „Тигролови”.  Шляхом „етапів” автора – героя. Особливості  бачення подій та героїв у творі. 

Мета:  зробити аналіз  роману „Тигролови”, проводячи аналогію з життєвим шдлях      письменника,  розкрити  внутрішній стан ліричного героя; вдосконалити навички роботи в групах; виховувати почуття прекрасного, вчити знаходити вихід зі  складних ситуацій

Обладнання: репродукцій картин, музичні записи; речі, предмети, що символізують твори митця, колажі, повідомлення, підготовлені учнями

Тип уроку: нестандартний  урок – подорож

Форми роботи: повідомлення учнів, коментоване читання тексту, встановлення взаємозв’язків між творами мистецтва; робота зі схемами, таблицями; робота в групах.

Завантажити: Іван Багряний „Тигролови”. Шляхом „етапів” автора – героя. Особливості бачення подій та героїв у творі (11 клас. Українська література) + Сертифікат (Розмір: 324.4 KB, Завантажень: 96)

Один коментар

  1. Анастасія

    Урок чудовий. Відповідає сучасним вимогам. Має “свіжі” ідеї, нестандартні шляхи втілення. Учитель пропонує різних джерела інформації. Заохочує учнів до виконання нестандартних, проблемних завдань. Раціонально проведено добір завдань різної складності. Використовує алгоритми, картки з описом основних навчальних дій та послідовністю їхнього використання. Такі уроки завжди “в тренді”.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*