Бінарний інтегрований урок з літературного читання і природознавства (4 клас)

Автор: Самарська Надія Миколаївна

Навчальний заклад: Шатівський навчально-виховний комплекс Лозівської районної ради Харківської області

Бінарний інтегрований урок з   літературного читання і природознавства

Літературне читання. Паола Утевська «Ліс – трудівник». Визначення теми науково-художнього твору.

Природознавство. Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?»

Мета: сформувати уявлення про особливості науково-художнього твору; познайомити з деякими фактами біографії та творчості Паоли Утевської; познайомити з науково-художнім оповіданням письменниці «Ліс – трудівник»; формувати вміння аналізувати науково-художнє оповідання; розвивати зв’язне мовлення; вчити учнів знаходити і систематизувати інформацію про значення лісів для Землі; формувати навички роботи з енциклопедичною та довідковою літературою; вчити аналізувати, робити висновки на основі власних спостережень за довкіллям; формувати уявлення про значення лісів для планети Земля; з’ясувати значення лісів у житті людини; учити здійснювати проектну діяльність на основі власних спостережень; формувати здібності розв’язувати проблеми пошукового характеру; сприяти розширенню читацького кругозору учнів; розвивати спостережливість, допитливість; сприяти екологічному вихованню учнів, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до рослин.

Обладнання. Літературне читання: підручник для 4 класу/ М. В. Коченгіна, О. А. Коваль; портрет Паоли Утевської; книжки П. Утевської, що входять у коло дитячого  читання; Природознавство: підручник для 4 класу/ І. В. Грущинська; глобус; мультимедійна презентація

Тип уроку: бінарний інтегрований урок

Завантажити: Бінарний інтегрований урок з літературного читання і природознавства (4 клас) + Сертифікат (Розмір: 1.2 MB, Завантажень: 93)