STEM – проект «Умови розвитку квасолі» (1-4 класи)
Автор: Гануляк Світлана Тадеївна
Навчальний заклад: Комунальний заклад Байковецька ЗОШ І-ІІ ст
STEM – проект «Умови розвитку квасолі» (1-4 класи)
Етапи роботи над проектом
І.Підготовчий етап.
- Постановка проблеми. Умови розвитку квасолі.
Мета дослідження. Перевірити як впливають зовнішні фактори, а саме: температура повітря на пророщування насіння квасолі, висаджування мокрого та сухого насіння. Дізнатися більше про квасолю та її властивості. Довести, що квасоля не тільки необхідний продукт, а й цікавий матеріал для проведення дослідів та творчості.
Виховувати працелюбність, почуття відповідальності, креативність в дослідницькій роботі.
Гіпотеза.
-Чи потрібно висаджувати насіння квасолі в землю ранньою весною?
-Чи необхідно замочувати насіння квасолі перед висаджуванням?
Предмет дослідження. Насіння квасолі.
Завдання
-Встановити терміни висаджування насіння квасолі на городі.
-Спостереження за проростанням сухого та « замоченого» насіння квасолі та впливу температурного режиму.
- Визначення завдань для учнів( завдання підбиралися з урахуванням уподобань учнів):
Учень 1 підготує повідомлення « З історії овочівництва».
Учень 2 – «Ботанічні відомості про квасолю».
Учень 3 – «Використання квасолі в медицині».
Учень 4 – « Літературна сторінка»
Учень 5- «Цікаві факти».
Учень 6 – «Страви з квасолі».
Для всіх учнів – дослідницька робота « Умови проростання квасолі».
ІІ. Реалізація проекту.
1.Конкретизація завдань.
2.Рекомендації вчителя.
3.Визначення джерел інформації.
4.Самостійна дослідницька діяльність учнів.
ІІІ. Обговорення та презентація результатів проектної діяльності.
Завантажити: STEM - проект «Умови розвитку квасолі» (1-4 класи) + Сертифікат (Розмір: 8.7 MB, Завантажень: 212)