Диференціація звуків с–з на матеріалі усного та писемного мовлення в процесі закріплення відомостей про частину мови «Іменник»
Автор: Коротенко Тетяна Василівна
Навчальний заклад: Новопразька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів
Тема заняття: диференціація звуків с–з на матеріалі усного та писемного мовлення в процесі закріплення відомостей про частину мови «Іменник».
Лексична тема: «Птахи».
Мета:
Навчальна: удосконалювати навички учнів розрізняти звуки (с), (з) на слух, у вимові та на письмі, визначати місце звуків (с), (з) у словах (початок, середина, кінець). Закріпити поняття «голосний», «приголосний», «дзвінкий», «глухий», ділення слів на склади, набуті знання про іменник, число іменників. Удосконалювати навички читання. Розвивати зв’язне мовлення. Розширювати активний словник.
Розвивальна: розвивати психологічний базис мовлення (логічне мислення, зорову і слухову пам’ять, спостережливість, стійку увагу та просторову уяву), дрібну моторику рук.
Корекційна: удосконалювати навички звукобуквеного аналізу і синтезу, чітких артикуляційних рухів, фонематичних процесів, повноцінної вимови свистячих звуків, грамотного письма та читання.
Виховна: виховувати дбайливе ставлення до птахів.
Завантажити: Диференціація звуків с–з на матеріалі усного та писемного мовлення в процесі закріплення відомостей про частину мови «Іменник» + Сертифікат (Розмір: 391.3 KB, Завантажень: 262)