Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження «Визначення акомодації ока» (8 клас. Біологія)

Тема: Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження «Визначення акомодації ока».

Мета: сформувати  загальне уявлення про зорову сенсорну систему, розглянути її будову й особливості функціонування; розвивати вміння порівнювати будову ока з виконуваними функціями; показати, які компоненти ока забезпечують акомодацію; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця:
називає:

– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової  сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;

пояснює:

– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.

встановлює взаємозв’язок:

між будовою і функціями ока, вуха;

розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):

– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:

про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму

Обладнання і матеріали: таблиця «Орган зору», вологий препарат ока; збірна модель ока.

Базові поняття і терміни: очне яблуко, білкова оболонка (склера), зіниця, кришталик, склисте тіло, сітківка, передня і задня камери ока, брови, повіки, вії, слізні залози, кон’юнктива, рогівка, судинна оболонка, райдужна оболонка, оптична сила, діоптрія, фокус, фокусна “відстань, акомодація.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Завантажити: Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження «Визначення акомодації ока» (8 клас. Біологія) (Розмір: 81.9 KB, Завантажень: 114)
  
Back to top button