Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження «Визначення акомодації ока» (8 клас. Біологія)
Тема: Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження «Визначення акомодації ока».
Мета: сформувати загальне уявлення про зорову сенсорну систему, розглянути її будову й особливості функціонування; розвивати вміння порівнювати будову ока з виконуваними функціями; показати, які компоненти ока забезпечують акомодацію; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;
пояснює:
– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.
встановлює взаємозв’язок:
між будовою і функціями ока, вуха;
розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):
– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:
про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму
Обладнання і матеріали: таблиця «Орган зору», вологий препарат ока; збірна модель ока.
Базові поняття і терміни: очне яблуко, білкова оболонка (склера), зіниця, кришталик, склисте тіло, сітківка, передня і задня камери ока, брови, повіки, вії, слізні залози, кон’юнктива, рогівка, судинна оболонка, райдужна оболонка, оптична сила, діоптрія, фокус, фокусна “відстань, акомодація.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження «Визначення акомодації ока» (8 клас. Біологія) (Розмір: 81.9 KB, Завантажень: 121)