Зона степу (8 клас. Географія)
Зона степу
Мета: формувати в учнів знання про географічне положення зони степу; закласти поняття про взаємозв’язки між компонентами природи в зоні степу; показати особливості зони, порівняно з іншими природними зонами; на конкретних прикладах продемонструвати результати впливу господарської діяльності людини на природні особливості зони степу; удосконалювати навички щодо комплексної характеристики зони; продовжити формувати вміння працювати з картографічними матеріалами, зокрема з тематичними картами рельєфу, клімату; продовжити формувати вміння працювати з різними джерелами інформації; формувати навички порівняння природних комплексів.
Обладнання: підручник, атлас, карта фізико-географічного районування, карти України: фізична, кліматична, ґрунтів, рослинності.
Тип уроку: комбінований.
Географічна номенклатура: фізико-географічні підзони, краї та області зони; раніше вивчені об’єкти рельєфу, гідрографії, адміністративні області.
Очікувані результати: учні навчаться:
– порівнювати зональні особливості степу з іншими природними зонами України;
– характеризувати взаємозв’язки між компонентами природи у природній зоні степу;
– наводити приклади природоохоронних територій у межах степової зони;
– розпізнавати географічне положення, межі зони, підзон;
– оцінювати вплив господарської діяльності людини на природні особливості зони степу.
Конспекти уроків географії на сайті «Шкільне життя»
Завантажити: Зона степу (8 клас. Географія) (Розмір: 30.2 KB, Завантажень: 441)