Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі (8 клас. Біологія)
Тема: Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі.
Мета: згадати з учнями будову опорно-рухової системи, будову і функції її основних частин;
підвести їх до висновку про відмінності в будові скелета і м’язів тіла чоловічого і жіночого організмів і причини цих відмінностей;
розкрити значення рухової активності для збереження здоров’я.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
називає:
– види кісток;
– особливості скелета людини, зумовлені прямоходінням;
характеризує:
– функції опорно-рухової системи;
– тканини: кісткову, хрящову, посмуговану м’язову;
– ріст та вікові зміни складу кісток;
пояснює:
– значення фізичних вправ для правильного формування скелету та м’язів;
- вплив оточуючого середовища і способу життя на утворення і розвиток скелета;
розпізнає (на малюнках, муляжах, фотографіях):
– види кісток, частини скелета, типи з’єднання кісток, групи скелетних м’язів;
висловлює судження про
роль рухової активності для збереження здоров’я.
Обладнання і матеріали: «Скелет людини», «Скелет ссавця»; «Мікроскопічна будова кісткової та хрящової тканин»; муляжі скелету та торса людини; декальцинована та випалена кістки.
Базові поняття і терміни: кісткова тканина, хрящова тканина, остеоцити, колагенові волокна, колаген (осеїн), гіаліновий хрящ, волокнистий хрящ, охрястя, органічні та неорганічні речовини.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Завантажити: Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі (8 клас. Біологія) (Розмір: 188.4 KB, Завантажень: 327)