Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі (8 клас. Біологія)

Тема: Значення   опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі.

Мета: згадати з учнями будову опорно-рухової системи, будову і функції її основних частин;

підвести їх до висновку про відмінності в будові скелета і м’язів тіла чоловічого і жіночого організмів і причини цих відмінностей;

розкрити значення рухової активності для збереження здоров’я.

 Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

називає:

– види кісток;

– особливості скелета людини, зумовлені прямоходінням;
характеризує:
– функції опорно-рухової системи;
– тканини: кісткову, хрящову, посмуговану м’язову;
– ріст та вікові зміни складу кісток;

пояснює:

– значення фізичних вправ для правильного формування скелету та м’язів;

  • вплив оточуючого середовища і способу життя на утворення і розвиток скелета;

розпізнає (на малюнках, муляжах, фотографіях):
– види кісток, частини скелета, типи з’єднання кісток, групи скелетних м’язів;

висловлює судження про

роль рухової активності для збереження здоров’я.

Обладнання і матеріали: «Скелет людини», «Скелет ссавця»; «Мікроскопічна будова кісткової та хрящової тканин»; муляжі скелету та торса людини; декальцинована та випалена кістки.

Базові поняття і терміни: кісткова тканина, хрящова тканина, остеоцити, колагенові волокна, колаген (осеїн), гіаліновий хрящ, волокнистий хрящ, охрястя, органічні та неорганічні речовини.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Завантажити: Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі (8 клас. Біологія) (Розмір: 188.4 KB, Завантажень: 205)
  
Back to top button