Життєвий і творчий шлях сербського письменника Милорада Павича. Утілення в оповіданні «Дамаскин» ознак постмодернізму (11 клас. Зарубіжна література)

ТЕМА:  Життєвий і творчий шлях сербського письменника Милорада Павича. Утілення в оповіданні «Дамас­кин» ознак постмодернізму

МЕТА: ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, розкрити особливості його постмодерністського твору; розвивати навички роботи з електронною книгою; уміння аналізувати твори постмодернізму, «розшифрувати» їх; розширювати кругозір учнів; виховувати повагу до літератури, естетичний смак. Обладнання: портрет письменника, тексти творів, ілюстрації до них.

ХІД  УРОКУ

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель.

«Закінчивши книгу, опиняєшся на початку наступ­ної історії», — пише К. Рансмайр. Так і ми опиняємося на початку історії сьогодення, початку літератури XXI століття. Її представля­ють письменники найрізноманітніших течій, напрямів, стилів, від традиційних до найоригінальніших. І чільне місце серед них по­сідає постмодерніст, сербський письменник Милорад Павич. Про нього і йтиме мова на уроці.

Завантажити: Життєвий і творчий шлях сербського письменника Милорада Павича. Утілення в оповіданні «Дамаскин» ознак постмодернізму (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 19.2 KB, Завантажень: 34)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*