Законодавчі акти про природно-заповідний фонд України. Природно-заповідний фонд. Національна екологічна мережа України (8 клас. Географія)

Законодавчі акти про природно-заповідний фонд України. Природно-заповідний фонд. Національна екологічна мережа України

Мета: сформувати знання про природно-заповідний фонд України та його основні категорії; сприяти розвитку мислення високого рівня, формуванню екологічного мислення та екологічної культури осо­бистості.

Тип уроку: урок формування нових знань.

Обладнання: карта природоохоронних об’єктів України; карта при­родних зон України, атлас, підручник, кольорові ілюстрації «Заповід­ники України».

Опорні та базові поняття: природно-заповідний фонд України, національна екологічна мережа, моніторинг навколишнього середо­вища.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

IIІ. Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності

Учитель. На минулих уроках ми з’ясували, що стан природного довкілля України можна охарактеризувати як кризовий, що потребує комплексних природоохоронних заходів. Одним і досить ефектив­ним заходом щодо забезпечення охорони довкілля є заповідність, тобто створення природно-заповідного фонду країни. Традиції за­повіданості на території країни закорінені ще в ХІХ ст. Так, перша заповідна територія — Асканія-Нова в Таврійському степу заснована в 1898 році

Завантажити: Законодавчі акти про природно-заповідний фонд України. Природно-заповідний фонд. Національна екологічна мережа України (8 клас. Географія) (Розмір: 13.8 KB, Завантажень: 135)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*