Яке значення мають ґрунти у природі і для життя людей? (3 клас. Природознавство)
Зустріч 19. Яке значення мають ґрунти у природі і для життя людей?
Мета: формувати в учнів уявлення про склад {повітря, вода, перегній, пісок, глина, мінеральні солі), властивості і значення грунтів; розвивати вміння спостерігати, узагальнювати; виховувати допитливість, самостійність.
Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.
Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»
Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
— Як відбувається утворення ґрунтів?
— Чому родючість уважають основною ознакою грунтів?
— Що надає Грунтам чорного забарвлення?
— Порівняйте гірські породи та грунти. Чим вони схожі, а чим — відрізняються?
— Поміркуйте, що відбувалося б на Землі, якби зникли Грунти.