Як попереджувати захворювання органів чуття? (3 клас. Природознавство)
Тема: Як попереджувати захворювання органів чуття?
Мета: розповісти учням, як попереджати захворювання органів чуття; розвивати мовлення, мислення; розширювати світогляд; виховувати бережливе ставлення до власного організму.
Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.
Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»
Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Фронтальне опитування
— Розкажіть про значення у вашому житті органів чуття: очей, вух, носу, язика і шкіри.
— Як окремі органи чуття можуть сповіщати людину про небезпеку? Наведіть приклад із власного життя.
— Пригадайте і розкажіть загадки та прислів’я про органи чуття, які ви знаєте.
— Розкажіть про органи чуття у різних тварин. Порівняйте їх з органами чуття людини.
— Уявіть, що органи чуття посперечалися: хто з них найважливіший? Допоможіть їм помиритися і складіть про цю ситуацію природознавчу казкову історію.
2. Бесіда
— Які органи чуття є у людини?
— Чи може людина повно сприймати навколишній світ, якщо у неї порушений який-небудь орган?
— Завдяки чому ми можемо бачити, чути, відчувати, нюхати?
— Уявіть, що язик перестав бути органом смаку,— що може статися?
— А якщо шкіра перестала бути органом дотику?
— А якщо ніс перестав бути органом нюху?
3. Вікторина «Органи чуття»