Як дикі тварини стали свійськими? (3 клас. Природознавство)

Зустріч 45. Як дикі тварини стали свійськими?

Мета: ознайомити учнів з історією одомашнення тварин; розширити знання учнів про свійських тварин та їх значення для людини; розвивати спостережливість, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до тварин і до довкілля.

Підручник:  Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.

Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»

Хід уроку.
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Фронтальне опитування
—  Як звірі готуються до виведення потомства?
—  Які навички передають дорослі звірі своїм малятам?
—  Доведіть, що піклування про потомство є важливим періодом у житті звірів.
2.     Складання ланцюгів живлення
•   Сокіл, ягода, гусениця, горобець.
•   Кішка, капуста, гусениця, синичка.
3.     Гра «Пастухи і мисливці»
Учні 1-го варіанта — «пастухи», 2-го варіанта — «мисливці». Учитель називає тварин. Якщо тварина свійська, то в долоні плещуть «пастухи», а дика — «мисливці».

Завантажити: Як дикі тварини стали свійськими? (3 клас. Природознавство) (Розмір: 11.7 KB, Завантажень: 212)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*