Вода – руйнівник, чи вода – рятівник? (3 клас. Природознавство)
Вода – руйнівник, чи вода – рятівник?
Мета: показати учням роботу води в природі (рятівну і руйнівну); розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до води, любов до прекрасного.
Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.
Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
— Як можна уникнути забруднення водойм?
— Чи можна мити машини в річці або озері?
— Як зекономити воду, коли миєш посуд або чистиш зуби?
— Чому водяні організми називають «санітарами» водойм?
— Чому збереження води пов’язане із майбутнім кожної людини? Доведіть свою думку.
— Кожен літр забрудненої води, потрапляючи у водойму, робить непридатними 100 літрів чистої води.
Один грам нафти, потрапляючи на водну поверхню, вкриває її тоненькою плівкою на площі близько 500 гектарів.