Внутрішнє середовище організму. Кров, її склад та функції. Лімфа (8 клас. Біологія)
Тема: Внутрішнє середовище організму. Кров, її склад та функції. Лімфа
Мета: сформувати в учнів знання про внутрішнє рідке середовище організму, його роль у життєдіяльності організму; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; формувати вміння творчо розв’язувати поставлені завдання; удосконалювати вміння встановлювати взаємозв’язки; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
називає:
– склад внутрішнього середовища;
– склад і функції крові, лімфи;
характеризує:
– плазму крові;
– будову і функції еритроцитів, лейкоцитів, тромбоцитів;
– зсідання крові як захисну реакцію організму;
– групи крові системи АВО, резус-фактор;
– лімфообіг;
пояснює:
– взаємозв’язок будови і функцій еритроцитів, кровоносних судин, серця;
– значення лімфи, тканинної рідини;
– роль внутрішнього середовища в життєдіяльності організму людини;
порівнює:
розпізнає (на малюнках, фотографіях:
– клітини крові;
спостерігає та описує:
– мікроскопічну будову крові людини;
дотримується правил:
– роботи з мікроскопом та лабораторним обладнанням;
– виконання рисунків біологічних об’єктів;
висловлює судження:
щодо значення знань про функції та будову кровоносної системи для збереження здоров’я
Обладнання і матеріали: фотографії, малюнки, плакати, схеми, що дозволяють ілюструвати особливості внутрішнього рідкого середовища організму людини.
Базові поняття і терміни: внутрішнє середовище організму, кров, лімфа, тканинна рідина, гомеостаз, дифузія, плазма крові, формені елементи крові, функції крові.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Завантажити: Внутрішнє середовище організму. Кров, її склад та функції. Лімфа (8 клас. Біологія) (Розмір: 222.6 KB, Завантажень: 323)