Роль роботів у житті людини (1 клас. Ранкова зустріч)
Автор: Борисович Олександра Ярославівна
Навчальний заклад: Коростівський ЗЗСО І-ІІ ступенів Стрийського району
Роль роботів у житті людини
Хід заняття
І. Ранкова зустріч (Діти встають в коло)
– Давайте привітаємося з нашими гостями й один з одним.
а) -Доброго ранку , доброго дня,
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Кивають голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку, доброго дня.
Даруєм серця вам і добрі слова!
-Не забуваєм називати один одного тільки по іменах і говорити якомога більше добрих слів.
б) -А зараз я пропоную вам гру «Вірю/не вірю». Я буду говорити фрази, які стосуються теми тижня «Техніка, яка нам допомагає». А ви, якщо згодні, плескайте в долоні, якщо не згодні- тупотіти ніжками.
Будьте уважними!
Гра «Так чи ні».
– Пилососом чистять килими
– Комп’ютер – предмет неживої природи
– Відро та віник – це техніка
-Холодильник призначений для зберігання продуктів
– Пральна машина пере одяг
– Кондиціонер миє посуд
– Автомобілем кермує шофер
– Літаком керує моряк
– Комп’ютер – це техніка
– Феном сушать й укладають волосся
– Електрочайник охолоджує воду
– Телевізор – це рукотворна річ
– Телефон служить для зв’язку й спілкування
– Машинка – це іграшка
– Ноутбук – це техніка
– Техніка допомагає людям
в) «Календарик настрою»
– З яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи? Покажіть смайлика.
Наприкінці дня ( уроку) ми повернемося до нашого «Календарика настрою» і той, хто був сумний, я думаю, обов’язково покращить свій настрій.
На вас сьогодні чекає цікава зустріч із відомим та невідомим. Ми, навіть, зазирнемо у майбутнє.
г) Загадка
-Відгадайте загадку і ви дізнаєтеся про що піде мова на уроці.
Сам – металевий,
Мозок – електричний. (Робот)
(Вчитель показує іграшку робота)
ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку
- Отже сьогодні ми будемо говорити про робототехніку , про роботів та їх значення в житті людини.
- Хто цікавиться роботами? (поплескати)
- Хто дивиться мультфільми ,фільми про роботів? (постукати по парті)
- У кого є іграшки робота?(підніміть руки)
ІІІ. Робота над засвоєнням матеріалу
Розпізнавання природних та рукотворних (штучних) об’єктів.
Гра «Вилучи зайве»
(на дошці – 2 малюнки)
- група об’єктів:
«зайве» – сонце (предмет природи).
Інше – рукотворні речі (техніка)
- група об’єктів:
«зайве»- робот (рукотворна річ)
Інші предмети – об’єкти живої та неживої природи.
Висновок: Робот – це рукотворна річ, складна техніка. Яка допомагає людині. Наука, яка займається роботами – робототехніка.
-Зараз ми будемо конструкторами роботів.
Конструювання (моделювання) робота (на дошці – по групах)- 6 деталей.
Роль роботів в житті людини
- Дізнатися, яку роботу можуть виконувати роботи нам допоможуть малюнки- картинки (завдання в парах)
- Робот поливає квіти, грає на музичних інструментах, на службі у військових, грає в шахи, грає у футбол, чистить килими, готує їжу, миє скло, допомагає робити складні операції. Подає чашки, на заводах ….
Висновок : Робототехніка допомагає людям в житті , полегшує працю людей.
Цікаві факти (найпопулярніші сучасні роботи: побутові, спортивні, Роботи-Андроїди, роботи Тварини)
З’являється робот – математик
- А даний робот – гарний математик. Я назвала його Пружинка. Він отримав завдання і ви зараз озвучите відповіді. Відповідаємо швидко. Чітко й правильно. (завдання дається по групах – причіпається до малюнка робота)
Наприклад:
-Назвати і показати відомі геометричні фігури, з яких складено робота.
– Які числа пропущено?
– Порівняти числа
– Скласти приклад на додавання (читають по-різному)
– Яку фігуру можна утворити з 6, 3, 4 паличок?
– Склад числа 6.
- Я думаю, про такого робота – помічника у навчанні мріє кожний школяр. Можливо настануть часи, коли роботи так тісно ввійдуть у наше життя, що можна буде з ними й дружити. Зрозуміло, що вони ніколи не замінять людського спілкування.
Пісня про дружбу (дівчатка співають, хлопці виконують рухи роботів)
«Подорож у майбутнє»
-Закрийте на хвилинку очі. Уявіть. Що одного казкового вихідного ранку, коли ваша сім’я ще спала. На вашій кухні з’явився робот…
– Пофантазуйте, що могло би відбуватися на вашій кухні? (зошит с. 63)
( Робот помив посуд, який залишався, розставив його по полицям; протер скло на вікнах;помив підлогу,витер пил: закип’ятив чай-кофе; зробив бутерброди ; приніс чашки з бутербродами в спальну кімнату тощо.
- Можливо саме ви будете конструкторами таких чи інших роботів, конструкторами найсучаснішої техніки.( зошит с. 64)
- А на сьогодні ви можете конструювати роботів із самих різних матеріалів: із коробочок, із банок, із лічильних паличок, із гем. фігур, із кубиків, з деталей конструктора « Лєго» тощо (розгляд малюнків)
ІѴ.Рефлексія
-Про яку техніку ми сьогодні з вами говорили на уроці?
-Що найбільше сподобалося й запам’яталося?
-Про що розкажете батькам, коли будете всією сім’єю сидіти за столом на кухні?
-З яким настроєм закінчуємо урок? (смайлики)
Завантажити: Роль роботів у житті людини (1 клас. Ранкова зустріч) + Сертифікат (Розмір: 356.7 KB, Завантажень: 79)