Тема: Заселення «Дикого поля». Заснування міст і свобод. (8 клас. Харківщинознавство)

Мета: називати хронологічну послідовність головних подій; показувати на географічній карті межі Дикого поля; пояснити із застосуванням нових понять і термінів походження назви краю «Слобожанщина»; навчати висловлювати власне судження про заселення Слобідської України та спосіб життя перших переселенців.
Обладнання: підручник «Харківщинознавство 8-9 класи» 2011 рік, видавництво «Гімназія»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Харківщинознавство. 8 клас»
Тип уроку: комбінований.
Поняття: Слобожанщина, Дике поле, слобода
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• називати хронологічну послідовність головних подій;
• показувати на географічній карті межі Дикого поля та прикордонних держав;
• пояснити із застосуванням нових понять і термінів походження назви краю «Слобожанщина» й утворення міст та свобод.
• вивчити висловлювати власне судження про заселення Слобідської України та спосіб життя перших переселенців.

Завантажити: Тема: Заселення «Дикого поля». Заснування міст і свобод. (8 клас. Харківщинознавство) (Розмір: 245.1 KB, Завантажень: 503)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*