Тема: Внутрішні води та водні ресурси (8 клас. Харківщинознавство)

Мета: ознайомити учнів з основними річковими басейнами області. Показати на карті річки, озера, водосховища та канали. Охарактеризувати загальні риси гідрологічного режиму та роботи річок, каналів, озер тощо. Виховувати бережливе ставлення до водних ресурсів Харківщини.
Обладнання:
– Харківщинознавство: навчальний посібник для учнів 8-9- кл./О.І.Грінченко.-Х:Гімназія, 2011. -448 с.;
– ілюстрації до теми (додаток);
– атлас «Харківщинознавство.8 клас»
– адміністративна карта України.
Тип уроку: комбінований;
Поняття та терміни: паводок, плесо, меандр, межень, вир, стариця, гідрологія, ерозія.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні річкові басейни області;
• показувати на картах річки, озера, водосховища, канали на території області;
• характеризувати загальні риси гідрологічного режиму та роботи річок, каналів, озер, водосховищ області; ресурси та екологічні проблеми поверхневих і підземних вод;
• пояснювати зв`язок гідрологічного режиму річок і озер з кліматичними умовами, підземними водами;
• аналізувати природні умови басейнів, річок, озер; показники водних ресурсів області;
• давати оцінку водозабезпеченості території області;
• робити висновки про закономірності в розподілі річкового стоку, поширенні озер, боліт на території області.

Завантажити: Тема: Внутрішні води та водні ресурси (8 клас. Харківщинознавство) (Розмір: 18.2 KB, Завантажень: 263)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*