Тема уроку: Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції (6 клас. Математика)

Мета дидактична: узагальнення і систематизація знань, умінь;сформувати свідоме розуміння правил знаходження невідомого середнього та крайнього членів пропорції шляхом складання логічних ланцюжків розв’язання рівняння; відпрацювати вміння практичного використання складених алгоритмів розв’язування рівнянь.

Мета виховна: виховувати взаємоповагу, здорове суперництво, акуратність в записах, працьовитість, інтерес до математичних знань, виховувати уміння вислухати інших, виховувати активність, дисциплінованість, самокритичність, самостійність (самостійно працювати з дидактичними завданнями), любов до рідної Батьківщини.

Корекційно-розвиваюча мета: розвивати пізнавальну діяльність, мовний розвиток (називати приклади, пояснювати хід практичних дій), сенсомоторний розвиток (виконувати всі дії, необхідні в досягненні результату); розвивати зорово-слухову пам’ять, увагу, логічне мислення (уміння лаконічно висловлювати свою математичну думку), розвивати уміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість, навички творчої роботи, комунікативні і соціальні компетенції; розвивати навички раціонального використовування часу.

Тип уроку: систематизація і узагальнення знань, умінь учнів.
Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, презентація, картки оцінювання.

Очікувані результати:
Після уроку учні зможуть використовувати засвоєні математичні поняття, терміни під час розв’язання задач, знаходити проміжні етапи у розв’язанні задач різних видів, знаходити раціональні способи в їх розв’язанні, аналізувати вивчений матеріал, поглибити свої знання з історії рідного краю.

Автор: Козир Лілія

Завантажити: Тема уроку: Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції (6 клас. Математика) (Розмір: 7.4 MB, Завантажень: 652)
Мета дидактична: узагальнення і систематизація знань, умінь;сформувати свідоме розуміння правил знаходження невідомого середнього та крайнього членів пропорції шляхом складання логічних ланцюжків розв’язання рівняння; відпрацювати вміння практичного використання складених алгоритмів розв’язування рівнянь. Мета виховна: виховувати взаємоповагу, здорове суперництво, акуратність в записах, працьовитість, інтерес до математичних знань, виховувати уміння вислухати інших, виховувати активність, дисциплінованість, самокритичність, самостійність (самостійно працювати з дидактичними завданнями), любов до рідної Батьківщини. Корекційно-розвиваюча мета: розвивати пізнавальну діяльність, мовний розвиток (називати приклади, пояснювати хід практичних дій), сенсомоторний розвиток (виконувати всі дії, необхідні в досягненні результату); розвивати зорово-слухову пам'ять, увагу, логічне мислення (уміння лаконічно висловлювати свою математичну думку), розвивати уміння орієнтуватися…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*