Тема: Танцювальність як особливість музики, пронизаної танцювальними ритмами, але не обов’язково призначено для танців (3 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Танцювальність як особливість музики, пронизаної танцювальними ритмами, але не обов’язково призначено для танців. Жанна Колодуб «Гуцульський танець», невідомий автор першої половини XIX ст. Сим­фонія (козачок)— слухання. Слова М. Івенсен, музика Т. Попатенко «Шпачок прощається» — повторення (с. 20—21).

Мета. Охарактеризувати творців та виконавців пісень; перечислити та охарак­теризувати елементи музичної мови; на прикладах пояснити, як людські емоції передаються в музиці та поєднуються в одному творі; роз’яснити поняття «ансамбль»; розвивати чуттєву сферу учнів.

Методично-дидактичне забезпечення уроку. Музичний інструмент (за наявності — фортепіано, баян, акордеон), музично-темброві інструменти, програвач СО, «Хрестоматія» та «Фонохрестоматія» з музики 3 клас.

Усі уроки музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Танцювальність як особливість музики, пронизаної танцювальними ритмами, але не обов’язково призначено для танців (3 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 99.3 KB, Завантажень: 158)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*