Тема: Поліфонічний діалог з митцем (6 клас. Музичне мистецтво)

Мета. Визначити особливості поліфонічного звучан­ня музичного інструмента органа. З’ясувати зна­чення понять «поліфонія», «фуга». Формувати необхідні вокально-хорові навички та вміння  сприймати й інтерпретувати музичні твори поліфонічного складу. Виховувати інтерес до поліфо­нічної, органної музики та творчості Й. С. Баха, а також любов до природи і краси.

Музичний та візуальний матеріал: Й. С. Бах. Органна фуга соль мінор (слухання); «Весняна пісня» (розучування); М. Чюрльоніс «Фуга» (сприймання).

Тип уроку: урок поглиблення теми.

Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіа­но), темброво-шумові інструменти, нотна дошка, магнітофон (музичний центр, DVD), портрети композиторів Й. С. Баха, М. Чюрльоніса, репро­дукція картини М. Чюрльоніса «Фуга».

Конспекти уроків музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Поліфонічний діалог з митцем (6 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 51.1 KB, Завантажень: 46)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*