Тема: Пісенність, танцювальність та маршовість в українській народній музиці і творах композиторів-класиків (3 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Пісенність, танцювальність та маршовість в українській народній музи­ці і творах композиторів-класиків. Фридерик Шопен «Прелюдів № 7, № 20» — слухання. Едвард Гріг «Ранок» із сюїти «Пер Гюнт» — розучу­вання (с. 32—34).

Мета. Продовжувати ознайомлення учнів з традиціями українського народу, його фольклором, оберегами; розвивати музичні та літературні здібнос­ті, вміння слухати та передавати почуте; виховувати гордість за свою багату народну спадщину та культурні цінності, любов до свого народу.

Методично-дидактичне забезпечення уроку. Музичний інструмент (за наявності — фортепіано, баян, акордеон), музично-темброві інструменти, програвач, «Хрестоматія» та «Фонохрестоматія» з музики 3 клас.

Усі уроки музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Пісенність, танцювальність та маршовість в українській народній музиці і творах композиторів-класиків (3 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 92.5 KB, Завантажень: 218)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*