Тема: Мінерально – сировинні ресурси (8 клас. Харківщинознавство)

Мета: Ознайомити учнів з різноманітністю і багатством мінерально-сировинних ресурсів та їхнім зв`язком із геологічною будовою. Охарактеризувати і оцінити родовища корисних копалин, забезпеченість області мінерально-сировинними ресурсами, шляхи раціонального використання і охорони. Практично встановити взаємозв`язки між тектонічними структурами, формами рельєфу та корисними копалинами на території області. Виховувати любов до природи рідного краю та бережливого ставлення до природних ресурсів
Обладнання:
– Харківщинознавство: навчальний посібник для учнів 8-9- кл./О.І.Грінченко.-Х:Гімназія, 2011. -448 с.;
– ілюстрації до теми (додаток);
– атлас «Харківщинознавство.8 клас»
– адміністративна карта України.
Тип уроку: комбінований;
Поняття та терміни: будівельні піски, вохра
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• наводити приклади поширення гірських порід різного віку; поширення родовищ корисних копалин; поширення основних типів форм і рельєфу;
• визначати найбільш поширені гірські породи, мінерали, типи і форми рельєфу за походженням;
• робить висновки про закономірності поширення типів і форм рельєфу, родовищ корисних копалин; про взаємозв`язок господарства з мінерально-сировинними ресурсами;
• запропонувати заходи по раціональному використанню та охороні корисних копалин.

Завантажити: Тема: Мінерально – сировинні ресурси (8 клас. Харківщинознавство) (Розмір: 17.3 KB, Завантажень: 631)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*