Тема: Джаз як явище музичної культури XX ст. (8 клас. Музичне мистецтво)

Мета. Познайомити учнів з історією джазової музики, її найвідомішими напрямами, представниками, творами. На прикладі творчої діяльності Л. Армстронга, гурту «Бітлз» довести важливу роль естрадної музики в житті людей. З’ясувати зна­чення термінів « спіричуел», « блюз », « регтайм », «джаз». Закріпити знання понять «легка (розважальна) музика», «каденція», «мюзикл», «сюї­та». Формувати вокально-хорові навички канти­ленного співу, почуття ритму, інтерес до джазової музики. Виховувати естетичний смак у царині легкої музики.

Музичний матеріал: спіричуел «Тhе Ргауег» («Молитва»), Л. Армстронг «West End Blues» («Блюз Західної околиці») — слухання; Дж. Гершвін «Колискова» (ви­конання); Д. Херман «Неllо, Dolli!» (слухання).

Тип уроку: урок поглиблення теми.

Обладнання: музичні інструменти (баян), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна до­шка, портрети композиторів Л. Армстронга, Дж. Гершвіна, Д. Хермана, підручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Волошина, А. В. Левчен­ко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл.(Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. О. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко).

Завантажити: Тема: Джаз як явище музичної культури XX ст. (8 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 27.1 KB, Завантажень: 121)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*