Таємниці пісенної музики (продовження). Баркарола (3 клас. Музичне мистецтво)
Тема. Таємниці пісенної музики (продовження). Баркарола
Мета. Формування ключових компетентностей:
загальнокультурна компетентність:
-продовжити знайомити учнів з таємницями пісенної музики, характерними її ознаками на прикладах музичних творів;
– познайомити учнів з венеціанською народною піснею-баркаролою, -ознайомити учнів з творчістю П.Чайковського;
предметні компетентності:
– навчати учнів уважно слухати музику та знаходити характерні особливості та ознаки жанру;
-розвивати вміння висловлювати власні музичні враження від прослуханого твору;
– розвивати вміння знаходити спільні риси між видами мистецтва;
– виховувати інтерес до слухання класичної вокальної музики та
виконання дитячих пісень українських композиторів.
Тип уроку :комбінований.
Слухання: П.Чайковський .Баркарола.
Виконання: Поспівка «Ми-третьокласники». «Засмутилось кошеня».
Розучування: Муз. Т. Попатенко, сл. М. Івенсен «Шпачок прощається»
Творче завдання: Під час осінніх прогулянок до лісу, парку прослухатись до пісень пташок, спробуйте пояснити, чому пташину мову називають піснями. У чому ,на вашу , думку полягає її пісенність і мелодійність.
Розповісти рідним про нове, що дізнались на сьогоднішньому уроці.
Завантажити: Таємниці пісенної музики (продовження). Баркарола (3 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 247.7 KB, Завантажень: 103)