Стихія танцювальності в музиці (7 клас. Музичне мистецтво)
Тема. Стихія танцювальності в музиці.
Мета. Поглибити вміння учнів слідкувати за розвитком образу танцювального характеру в симфонічних п’єсах «Болеро», «Танець із шаблями». Закріпити значення понять «болеро», «кастаньєти», «туті». Формувати вокально-хорові навички та вміння інтерпретувати програмні симфонічні музичні твори. Виховувати інтерес до творчості М. Равеля, А. Хачатуряна, Р. Паулса, танцювальної музики, а також любов до природи.
Музичний матеріал: М. Равель. «Болеро» (слухання); А. Хачатурян. «Танець із шаблями» з балету «Гаяне» (слухання); Р. Паулс. «Листя жовте» (продовження розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян), магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, нотний запис, портрети композиторів М. Равеля, А. Хачатуряна, Р. Паулса, підручники «Музичне мистецтво», 7 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань), «Вчимося співати», 5—8 кл. (М. К. Яскулко).
Завантажити: Стихія танцювальності в музиці (7 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 28.6 KB, Завантажень: 41)