Конспекти уроків музичного мистецтва 6 класУсі уроки музичного мистецтваФайли

Соната (6 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Соната.

Мета. Ознайомити з особливостями жанру сонати та етапами його розвитку в музичному мистецтві, з характерними ознаками жанру та композиційною будовою — формою класичної сонати та її закономірностями, розглянути різницю між сонатами різних композиторів, ознайомити учнів з інструментальною творчістю композиторів Й. Гайдна та К. Дебюссі.

Розвивати вміння учнів уважно слухати сонату та визначати закономірності сонатної форми і вміння зображати схематично класичний тип першої частини сонати, розвивати вміння надавати характеристику головним темам і музичному образу сонати, розвивати вміння висловлювати власні музичні враження від прослуханого твору, розвивати вміння виконувати виразно пісні та повторювати мелодійний та ритмічний малюнок пісні.

Виховувати інтерес до слухання класичної сонати та її творців, інтерес до виконання дитячих пісень українських композиторів.

Тип уроку: комбінований, урок заглиблення в тему. Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, ілюстрації до музичного твору та пісні або мультимедійна презентація, портрет композитора Й. Гайдна.

Основні поняття для засвоєння: характерні ознаки жанру сонати, жанр сонати та етапи його розвитку, різновиди сонат, композиційна будова (форма) варіацій, цикли сонат.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • Й. Гайдн. Соната для фортепіано ре-мажор (№ 37) — Allegro con brio (І ч.).
  • К. Дебюссі. Соната для віолончелі та фортепіано ре-мінор.
  • «Музика» (слова І. Боровика, музика Ю. Рожкова).
Завантажити: Соната (6 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 23.9 KB, Завантажень: 330)
  
Back to top button