Шансон (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма)
Тема: Шансон.
Мета. Ознайомити з особливостями шансону, історією його виникнення та характерними ознаками, розглянути творчість видатних шансоньє.
Розвивати вміння учнів уважно слухати музику в стилі шансон та надавати характеристику музичним композиціям, розвивати вміння аналізувати виконання пісень та вміння виконувати пісню під акомпанемент інструментата.
Виховувати інтерес до музики в стилі шансон, ціннісне ставлення до виконавців та хітів шансону.
Тип уроку: комбінований, урок поглиблення в тему.
Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, Ілюстрації до музичних творів та пісні або мультимедійна презентація, портрети композиторів та виконавців шансону. Основні поняття для засвоєння: особливості шансону, історія виникнення шансону, видатні шансоньє, характерні ознаки шансону.
Твори, що вивчаються на уроці:
- Шарль Азнавур, Мірей Матьє. «Une Vie D’amour» («Вічне кохання»).
- Едіт Піаф. «Non, Ge Ne Regrette Rien» («Ні, я ні про що не шкодую»).
- «Пісня про рушник» (слова А. Малишка, музика П. Майбороди).