Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю (8 клас. Біологія)
Тема: Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю.
Мета: продовжувати поглиблювати знання про аналізатори; розкрити значення чуття рівноваги і м’язового чуття для координації рухів і збереження положення тіла в просторі; сформувати уявлення про сенсорні системи дотику, болю, температури і їх значення для людини; розвивати навички роботи з дослідницьким практикумом; виховувати спостережливість та самостійність.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;
пояснює:
– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.
встановлює взаємозв’язок:
між будовою і функціями ока, вуха;
розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):
– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:
про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму
Обладнання і матеріали: таблиця «Будова шкіри», таблиця «Орган слуху».
Базові поняття і терміни: біль, дотик, температурна чутливість.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю (8 клас. Біологія) (Розмір: 24.9 KB, Завантажень: 272)