Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю (8 клас. Біологія)

Тема: Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю.

Мета: продовжувати поглиблювати знання про аналізатори; розкрити значення чуття рівноваги і м’язового чуття для координації рухів і збереження положення тіла в просторі; сформувати уявлення про сенсорні системи дотику, болю, температури і їх значення для людини; розвивати навички роботи з дослідницьким практикумом; виховувати спостережливість та самостійність.

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця:
називає:

– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової  сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;

пояснює:

– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.

встановлює взаємозв’язок:

між будовою і функціями ока, вуха;

розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):

– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:

про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму

Обладнання і матеріали: таблиця «Будова шкіри», таблиця «Орган слуху».

Базові поняття і терміни: біль, дотик, температурна чутливість.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Завантажити: Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю (8 клас. Біологія) (Розмір: 24.9 KB, Завантажень: 10)
  
Теґи
Back to top button
Close