Організація підготовки педагогів до роботи в Школі інформаційного суспільства
Автор: Іванцова Тетяна Миколаївна
Навчальний заклад: Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114
Організація підготовки педагогів до роботи в Школі інформаційного суспільства
«На сучасному етапі інтенсивне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти є національним пріоритетом».
Концепція Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків»
Сьогодення чітко визначає риси професіоналізму сучасного вчителя. Серед них: організаційні здібності, педагогічні вміння, володіння комп’ютерною технікою, відкритість, гнучкість, співробітництво. Домінантною рисою для сучасного вчителя вважається оволодіння комп’ютерною технікою, інформаційними технологіями. Інформаційно-комунікаційна компетентність передбачає здатність учителя орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.
Загальна компетентність передбачає вміння розробляти власні електронні продукти. Діагностична компетентність допомагає вчителям-предметникам аналізувати досягнення учнів під час навчання, тобто здійснювати: моніторинг, проміжне діагностування, електронне тестування, прогнозування тощо. Неможливо уявити діяльність вчителів-предметників без застосування електронних підручників, енциклопедій, навчальних та демонстраційних програм. Тому предметно-орієнтована компетентність – це також здатність учителя гармонійно поєднувати готові електронні продукти у своїй професійній діяльності.
Завантажити: Організація підготовки педагогів до роботи в Школі інформаційного суспільства + Сертифікат (Розмір: 369.4 KB, Завантажень: 63)