Урок – практикум. Інтегрований урок. Звідки береться олія? (1 клас. Природознавство)
Автор: Кавун Вікторія Василівна
Навчальний заклад: Мар’янівський навчально – виховний комплекс «Дитячий навчальний заклад Загальноосвітня школа I – III ступенів» Шполянського району Черкаської області
Урок – практикум. Інтегрований урок.
Тема. Звідки береться олія?
Предметні компетенції:
– ознайомити дітей з історією створення соняшникової олії, із способами її виготовлення; навчити практичним діям застосування олії в побуті, вчити передавати в об’ємі елементарні співвідношення частин форми при зображенні квітки соняшника;
– розвивати кмітливість, аналітичне мислення, вміння дотримуватися екологічної поведінки;
– виховувати інтерес до пізнання природи, естетичні почуття.
Ключові компетенції:
Вміння ВЧИТИСЯ
Навчально-організаційні вміння і навички:
– дотримуватися режиму розумової праці під час виконання завдань;
– самостійно добирати необхідне навчальне приладдя і підтримувати порядок на робочому місці;
– орієнтуватися в тривалості праці; виконувати роботу певної тривалості;
– додержуватись певної послідовності виконання роботи під керівництвом учителя ( з чого почну, що зроблю потім, чим закінчу).
Загальнокультурна
– духовно – моральні основи життя людини;
– особливості національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій сфері; знання культури рідного краю, звичаїв, стосунків.
– ознайомлення з найважливішими досягненнями національної науки й культури, визначними подіями та постатями в історії України.
Інформаційно – комунікативна
– Здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією, уміння працювати з різними інформаційними джерелами
– Уміння здобувати нові знання на основі наявних;
Обладнання: відеокліпи «Магія виробництва соняшника», «Вчимося малювати соняшник», альбом, кольорові олівці, овочі для салатів, олія, ніж, дошка, набір посуду.