Поняття фізико-географічного районування. Карта фізико-географічного районування України (8 клас. Географія)
Поняття фізико-географічного районування. Карта фізико-географічного районування України. Наукове і практичне значення природного районування
Мета: дати учням знання про фізико-географічне районування території України, вивчити одиниці фізико-географічного районування; познайомити з картою фізико-географічного районування України та показати прийоми роботи з нею; з’ясувати прояви широтної зональності на території України; встановити необхідність упровадження зональних природоохоронних заходів; сприяти формуванню в учнів навичок мислення високого рівня та екологічної культури особистості учнів.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: фізична карта України, атлас України, ландшафтна карта України, карта фізико-географічного районування, схема відповідності одиниць ландшафтів одиницям фізико-географічного районування.
Опорні та базові поняття: ландшафт, природні (фізико-географічні) регіони, фізико-географічне районування, фізико-географічна країна, фізико-географічна зона, фізико-географічна підзона, фізико-географічна провінція (край), зона мішаних хвойно-широколистих лісів, лісостепова зона, степова зона.
Географічна номенклатура: Східноєвропейська рівнина, Українські Карпати, Кримські гори, Придніпровська низовина, Причорноморська низовина, Північнокримська низовина, Подільська височина, Придніпровська височина, Приазовська височина, Донецький кряж, Українське Полісся, Волинське Полісся, Житомирське Полісся, Київське Полісся, Чернігівське Полісся, Новгород-Сіверське Полісся.
Завантажити: Поняття фізико-географічного районування. Карта фізико-географічного районування України (8 клас. Географія) (Розмір: 14.5 KB, Завантажень: 251)