Конспекти уроків музичного мистецтва 7 класУсі уроки музичного мистецтваФайли

Поезія і контраст почуттів у музичних образах (продовження) (7 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Поезія і контраст почуттів у музичних образах (продовження).

Мета. Поглибити знання учнів про особливості музичної драматургії сонатного жанру на прикладі творів Е. Гріга. Розвивати вміння відчувати в різноха­рактерних творах як поезію, ліризм, так і кон­трастні їм почуття. Виховувати інтерес до музики сонатного жанру, творчості Е. Гріга, а також есте­тичний смак та кращі якості людини.

Музичний матеріал: Е. Гріг. «Соната для віолончелі та фортепіано».

І частина (слухання); О. Осадчий. «Стоїть тополя» (продовження розучування).

Тип уроку: урок поглиблення теми.

Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіано), магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, нотний запис, портрети композито­рів Е. Гріга, О. Осадчого, підручники «Музичне мистецтво», 7 кл. (Г. М, Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань), «Вчимося співати», 5—8 кл. (М. К. Яскулко).

Завантажити: Поезія і контраст почуттів у музичних образах (продовження) (7 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 27.6 KB, Завантажень: 10)
  
Теґи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close

Виявлено Adblock

Будь ласка, вимкніть Adblock, підтримайте нас