Поезія і контраст почуттів у музичних образах (7 клас. Музичне мистецтво)
Тема. Поезія і контраст почуттів у музичних образах.
Мета. Познайомити учнів із «Сонатою для віолончелі та фортепіано» Е. Гріга. Визначити особливості музичної мови при розкритті в музичних образах різних почуттів — поетичних, ліричних і контрастних. Поглибити знання таких понять, як «соната», «камерна музика», «прелюд». Розвивати образно-асоціативне мислення й вокально-хорові навички учнів. Виховувати інтерес до камерної класичної музики XIX століття, творчості Е. Гріга, кращі моральні якості особистості.
Музичний матеріал: Е. Гріг. «Соната для віолончелі та фортепіано». І частина (слухання); О. Осадчий. «Стоїть тополя» (продовження розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти(баян,акордеон,фортепіано), магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, нотний запис, портрети композиторів Е. Гріга, О. Осадчого, підручники «Музичне мистецтво», 7 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань), «Вчимося співати», 5—8 кл. (М. К. Яскулко).
Завантажити: Поезія і контраст почуттів у музичних образах (7 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 24.7 KB, Завантажень: 44)