«Парникові викиди – це реальність та загроза для життя людства» (факультативне заняття, 8-10 класи)
Автор: Килиба Тамара Іванівна
Навчальний заклад: Загальноосвітня школа I-II ступеня № 6 м. Ковеля Волинської області
Тема. Парникові викиди – це реальність та загроза для життя людства.
Мета заняття. Розширити знання учнів про глобальне потепління, вплив чинників на процеси зміни клімату; сприяти розумінню учнями енергетичної кризи та пошуку шляхів виходу зі становища, що склалося в нашій країні та у світі; формувати вміння аналізувати ситуацію, що склалася в енергетиці держави; висловлювати власні думки, пропозиції, використовувати додаткові джерела інформації про використання енергоресурсів у світовому та національному масштабі, з’ясувати можливості репродуктивної діяльності людства; навчитися ефективно використовувати різні прийоми для відновлення ресурсів природи. Продовжити виховання екологічного мислення у дітей, допомогти їм відчути себе частинкою матері – природи; виховувати всебічно обізнаних, дбайливих і заощадливих господарів своєї країни, які розбудовуватимуть її економіку на основі політики енергозбереження.
Форма проведення: диспут – бесіда.
Обладнання. Плакати з цитатами до уроку; малюнки, фотографії, презентація.
Форми та методи: інтерактивні методи: «диспут», «мікрофон», «карусель»; розповідь з елементами бесіди, робота у малих групах.
Завдання проекту:
- Організувати пошуково-дослідницьку діяльність учнів.
- Розвивати:
а) уміння аналізувати господарську діяльність людей щодо екологічних позицій;
б) комунікативні здібності учнів.
- Навчити учнів самостійному пошуку необхідної інформації з використанням різних джерел.
- Виховувати вміння працювати в колективі.
- Формувати екологічну культуру.
- Розвивати критичне мислення.
- Залучити всіх учнів до само стійного пізнавального процесу з виходом на створення спільного продукту «Інформаційно-літературний довідник.
Загальні принципи проекту: добровільність; свобода вибору; свобода спілкування на принци пах взаєморозуміння, конструктивності; повага до поглядів, ідей, діяльності учасників проекту.
Методи: проблемний; частково-пошуковий; дослідницький.
Короткий зміст проекту:
- учні збирають інформацію про екологічну ситуацію у Волинській області та в нашому місті;
- проводять анкетування учнів училища та опитування жителів міста;
- розробляють програму за рішенням екологічних проблем нашого міста «Це в наших силах»;
- створюють вірші, ілюстрації, плакати;
- роблять фотознімки на тему «Наше місто очима учнів»;
- складають екологічні казки й твори на тему «Місто моєї мрії».
Девіз уроку: Любімо, шануймо, бережімо, захищаймо, як захищає мати дитину від великої небезпеки – Природу – вічне джерело нашого життя і нашої творчості. Вона нам у стократ більше віддасть, ніж ми можемо їй дати.
Емблема: Бережімо клімат – джерело життя на Землі
Завантажити: «Парникові викиди – це реальність та загроза для життя людства» (факультативне заняття, 8-10 класи) + Сертифікат (Розмір: 375.8 KB, Завантажень: 138)