Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини XX ст. (11 клас. Зарубіжна література)
ТЕМА: Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини XX ст.
МЕТА: допомогти учням глибше осягнути ознаки постмодернізму, розширити їх кругозір; розвивати усне зв’язне мовлення, аналітичне мислення, уміння висловлювати свої думки й аргументувати їх, добирати приклади, цитати з тексту; виховувати прагнення до пізнання нового, саморозвитку, естетичний смак.
ОБЛАДНАННЯ: картки з уривками текстів творів постмодерністів.
ТИП УРОКУ: розвиток зв’язного мовлення (усний).
ХІД УРОКУ
- Мотивація навчальної діяльності учнів
Учитель.
Наприкінці XX — на початку XXI ст. перед людством постали надскладні проблеми. Це своєрідно й досить непросто відбилося в літературі постмодернізму, у визначення якого літературознавці ще не дійшли єдиної думки. З цього приводу Дж. Нейсбіт писав: «Ми завжди охрещуємо епохи на напрямки “пост” або “нео”, коли не знаємо, як їх назвати». І все ж із деякими рисами: інтертекстуальність, іронія, фрагментарність, деканонізація історичних цінностей — погоджуються всі. Осягненням глибин постмодернізму, розвитком усного зв’язного мовлення ми й будемо займатися на уроці.
Завантажити: Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини XX ст. (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 25.2 KB, Завантажень: 364)