Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини XX ст. (11 клас. Зарубіжна література)

ТЕМА: Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини XX ст.

МЕТА: допомогти учням глибше осягнути ознаки постмо­дернізму, розширити їх кругозір; розвивати усне зв’язне мовлення, аналітичне мислення, уміння ви­словлювати свої думки й аргументувати їх, добирати приклади, цитати з тексту; виховувати прагнення до пізнання нового, саморозвитку, естетичний смак.

ОБЛАДНАННЯ: картки з уривками текстів творів постмодерністів.

ТИП УРОКУ: розвиток зв’язного мовлення (усний).

ХІД  УРОКУ

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель.

Наприкінці XX — на початку XXI ст. перед люд­ством постали надскладні проблеми. Це своєрідно й досить непро­сто відбилося в літературі постмодернізму, у визначення якого лі­тературознавці ще не дійшли єдиної думки. З цього приводу Дж. Нейсбіт писав: «Ми завжди охрещуємо епохи на напрямки “пост” або “нео”, коли не знаємо, як їх назвати». І все ж із деякими ри­сами: інтертекстуальність, іронія, фрагментарність, деканонізація історичних цінностей — погоджуються всі. Осягненням глибин по­стмодернізму, розвитком усного зв’язного мовлення ми й будемо займатися на уроці.

Завантажити: Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини XX ст. (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 25.2 KB, Завантажень: 63)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*