Оповідання Милорада Павича «Дамаскин». «Віртуальний історизм» як характерна ознака творчості письменника (11 клас. Зарубіжна література)
ТЕМА: Оповідання Милорада Павича «Дамаскин». «Віртуальний історизм» як характерна ознака творчості письменника
МЕТА: допомогти учням усвідомити ідейно-художні, естетичні особливості твору письменника; розвивати навички аналізу постмодерністських творів, уміння висловлювати свою думку й аргументувати її; виховувати повагу до культурних надбань народів світу, естетичний смак, прагнення до духовного саморозвитку.
ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього, таблиці.
Тип уроку: формування вмінь і навичок.
ХІД УРОКУ
- Мотивація навчальної діяльності учнів
Учитель
- Чого ти хочеш?
- Книжку.
Такий діалог ведуть герої одного з творів К. Рансмайра. Як хочеться, щоб такі слова звучали якнайчастіше з уст молоді, школярів. Адже гарна книга — це і розрада, і порада, а стосовно творів постмодернізму — ще й інтелектуальна розминка, тест на ерудицію, загальну літературну освіту й свідоме ставлення до життя, його різноманітних виявів. Про художній твір постмодернізму та його естетичну вартість і говоритимемо на уроці.
Завантажити: Оповідання Милорада Павича «Дамаскин». «Віртуальний історизм» як характерна ознака творчості письменника (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 26.6 KB, Завантажень: 433)