Огляд будови скелета. З’єднання кісток (8 клас. Біологія)
Тема: Огляд будови скелета. З’єднання кісток
Мета: вивчити будову скелета людини, розвиток та сполучення кісток. Навчитися називати і розпізнавати на малюнках типи з’єднання кісток, відділи скелета людини; характеризувати типи суглобів; пояснювати особливості скелета людини зумовлені прямоходінням, розвинути знання, уміння, навички робити аналіз, порівняння скелета людини і скелета хребетних тварин, робити висновки, сприяти формуванню правильної постави учнів.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
називає:
– частини опорно-рухової системи;
– відділи скелета;
– види кісток;
– типи з’єднання кісток;
– особливості скелета людини, зумовлені прямоходінням;
характеризує:
– функції опорно-рухової системи;
– тканини: кісткову, хрящову, посмуговану м’язову;
– ріст та вікові зміни складу кісток;
– будову відділів скелета, кісток, скелетних м’язів;
пояснює:
– значення фізичних вправ для правильного формування скелету та м’язів;
- вплив оточуючого середовища і способу життя на утворення і розвиток скелета;
порівнює:
– скелет людини і ссавців;
розпізнає (на малюнках, муляжах, фотографіях):
– види кісток, частини скелета, типи з’єднання кісток, групи скелетних м’язів;
застосовує знання для:
– попередження травм і захворювань опорно-рухової системи;
– надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи;
дотримується правил:
роботи з мікроскопом та лабораторним обладнанням;
висловлює судження про:
роль рухової активності для збереження здоров’я.
Обладнання і матеріали: плакати «Скелет людини», «Будова хребта», «Будова черепа», «Типи з’єднання кісток», «Типи суглобів».
Базові поняття і терміни: шов, суглоб, череп, хребет, грудна клітка, скелет кінцівок.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Огляд будови скелета. З’єднання кісток (8 клас. Біологія) (Розмір: 393.5 KB, Завантажень: 275)