О. де Бальзак. Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа та скнари» Гобсека (10 клас. Зарубіжна література)
Тема: О. де Бальзак. Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа та скнари» Гобсека
Мета: допомогти учням усвідомити значення й художні особливості образу Гобсека; розвивати навички аналізування художніх образів, уміння зіставляти літературу й життя, висловлювати та обґрунтовувати свої думки; сприяти формуванню справжніх цінностей, філософського ставлення до життєвих проблем
Оснащення: портрет письменника, видання його твору, ілюстрації до нього; картки із завданнями.
Тип уроку: формування вмінь та навичок.
ХІД УРОКУ
- Організаційний момент
- Мотивація навчальної діяльності.
Образ скнари — це мандрівний образ у світовій літературі: Шейлок у Шекспіра, скнара у Мольєра, скупий лицар у Пушкіна та ін. Образ скупердяя переходить від епохи до епохи, з однієї країни до іншої, маючи певні спільні «родові» риси. А який же лихвар у Бальзака? Про це йтиметься сьогодні на уроці.
Конспекти уроків зарубіжної літератури на сайті “Шкільне життя”
Завантажити: О. де Бальзак. Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа та скнари» Гобсека (10 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 28.4 KB, Завантажень: 364)