Нервова регуляція. Гуморальна регуляція (8 клас. Біологія)
Тема. Нервова регуляція. Гуморальна регуляція.
Мета: розкрити загальні принципи нейрогуморальної регуляції фізіологічних функцій організму; зв’язок організму з зовнішнім середовищем в узгодженні роботи органів і забезпеченні єдності процесів життєдіяльності; розвивати вміння аналізувати і порівнювати регуляторні системи організму; виховувати активну позицію у навчанні, прагнення до успіху.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Учень/учениця
характеризує:
– нейрогуморальну регуляцію фізіологічних функцій організму;
пояснює:
– роль нервової системи в регуляції функцій ендокринних залоз;
– роль ендокринної системи в розвитку стресорних реакцій;
порівнює:
– регуляторні системи організму;
робить висновок:
– про взаємодію регуляторних систем організму;
Обладнання і матеріали: малюнки, таблиці «Нервова система людини», «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції».
Базові поняття і терміни: нервова регуляція, гуморальна регуляція, нервові імпульси, подразники, подразливість, рецептори, стрес, подвійний контроль функцій, критичні ситуації.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Завантажити: Нервова регуляція. Гуморальна регуляція (8 клас. Біологія) (Розмір: 114.5 KB, Завантажень: 145)