Музики, контрастні почуття (6 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Музики, контрастні почуття.

Мета. Поглибити уявлення учнів про багатогранність втілення у музиці різноманітних почуттів. Визна­чити значення творчості В: А. Моцарта у світо­вому музичному мистецтві. Збагатити емоційно-естетичний досвід учнів. Розвивати образне мислення, музичні здібності. Виховувати цінніс­не ставлення до музики, почуття патріотизму, якості творчої особистості.

Музичний матеріал: В. А. Моцарт «Маленька нічна серенада», «Лакрімоза» з «Реквієму» (слухання); В. Соловйов-Сєдой «Балада про солдата» (розучування).

Обладнання: музичні інструменти (баян), темброво-шумові інструменти, нотна до­шка.

Завантажити: Музики, контрастні почуття (6 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 15.7 KB, Завантажень: 34)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*