Музика як мистецтво, що не існує без розвитку. Розвиток музики як процес відображення почуттів, настроїв, думок людини в їх динаміці та якісному перетворенні (3 клас. Музичне мистецтво)

 Тема. Музика як мистецтво, що не існує без розвитку. Розвиток музики як процес відображення почуттів, настроїв, думок людини в їх динаміці та якісному перетворенні. Пісенний подарунок до зимових свят. Томазо Альбіноні «Адажіо», інструментальне виконання та вокальне (Лара Фабіан або Сара Брайтман) — слухання. Слова Олександра Коваленко­ва, музика Льва Кніппера «Чому ведмідь узимку спить» — розучування (с. 60-62).

Мета. Ознайомити учнів з поняттям «музика як мистецтво», закріплювати вміння працювати з ритмічним супроводом, розвивати музичні здібності учнів, почуття ритму, уяву, увагу, вміння відтворювати асоціації; вихову­вати любов до народних традицій, бажання їх переймати та примножу­вати.

Методично-дидактичне забезпечення уроку. Музичний інструмент (за наявнос­ті — фортепіано, баян, акордеон), музично-темброві інструменти, про­гравач, «Хрестоматія» та «Фонохрестоматія» з музики 3 клас.

Завантажити: Музика як мистецтво, що не існує без розвитку. Розвиток музики як процес відображення почуттів, настроїв, думок людини в їх динаміці та якісному перетворенні (3 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 73.3 KB, Завантажень: 223)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*