Музична драматургія ліричних образів (7 клас. Музичне мистецтво)
Тема. Музична драматургія ліричних образів.
Мета. Визначити особливості образного змісту другої частини «Гуцульського триптиху» та пісні «Музика для двох». Розвивати образно-асоціативне мислення учнів, виконавські навички, творчі й загальні здібності. Виховувати інтерес до лірико-романтичних образів у симфонічній музиці, творчості М. Скорика, кращі людські почуття (вірності, доброти, кохання, ніжності).
Музичний матеріал: М. Скорик. Друга частина «Гуцульського триптиху» «Іван і Марічка» (слухання); О. Антоняк. «Музика для двох» (продовження розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіано), магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, нотний запис, портрети композиторів М. Скорика, О. Антоняка, підручники; «Музичне мистецтво», 7кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань), «Вчимося співати», 5—8 кл. (М. К. Яскулко).
Завантажити: Музична драматургія ліричних образів (7 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 24.1 KB, Завантажень: 117)