ГоловнеПерерва

МОН розробило проєкт положення про педагогічну інтернатуру

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт положення про педагогічну інтернатуру.

Документ опублікували на сайті МОН.

Проєкт створили відповідно до статті 23 закону “Про повну загальну середню освіту”.

Так, молоді вчителі мають мати педагогів-наставників – вчителів з тим же профілем, які мають, як правило, досвід роботи не менше п’яти років. Педагоги-наставники надаватимуть супровід та підтримку впродовж першого року роботи вчителя.

Педагогу-наставнику передбачається доплата до 20% його посадового окладу.

Основні завдання педагогічної інтернатури:

  • створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до реальних умов педагогічної діяльності, формування сприятливого мікроклімату та відчуття соціально-психологічного комфорту, встановлення доброзичливих взаємовідносин із учасниками освітнього процесу;
  • розвиток компетентностей, педагогічної майстерності для виконання інтерном навчальної, виховної, методичної, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності;
  • поліпшення культурологічної, мовної, психолого-педагогічної, комп’ютерної, методичної, практичної підготовки інтерна, формування його професійної готовності до самостійної педагогічної діяльності;
  • формування поваги до професії і сумлінного ставлення до трудової діяльності;
  • постійне вдосконалення форм і методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • залучення випускників закладів вищої освіти до педагогічної діяльності та зменшення плинності кадрів.

Педагогічну інтернатуру забезпечують відповідно до наказу директора школи, який він видає в день призначання на посаду вчителя. Також керівник закладу має затвердити програму педагогічної інтернатури.

Інтернатура передбачає:

  • індивідуальні консультації, бесіди педагога-наставника з інтерном;
  • допомогу в підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
  • взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників, рефлексію педагогічної діяльності;
  • моніторинг результатів навчання учнів;
  • участь у “круглих столах”, тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогів;
  • вивчення системи роботи вчителів із метою застосування ідей найкращого педагогічного досвіду шляхом аналізу їхніх сайтів професійних спільнот, періодичних професійних видань.

Читайте також: Голова ВР: У бюджеті, який повернувся до нас, мінус понад 4 млрд гривень по освіті

  
Back to top button