Художній паралелізм композиції як основний художній принцип втілення проблематики роману Л. Толстого «Анна Кареніна» (10 клас. Зарубіжна література)

Тема. Художній паралелізм композиції як основний художній принцип втілення проблематики роману Л. Толстого «Анна Кареніна»; особливості його стилю

Мета: допомогти учням усвідомити проблематику твору та її художнє втілення; розвивати навички виокремлення головного в постановці й розв’язанні автором проблем; висловлення власної думки про прочитане; уміння аналізувати великий епічний твір; виховувати високі моральні якості.

Оснащення: портрет письменника, видання його твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку: комбінований.

Конспекти уроків зарубіжної літератури на сайті “Шкільне життя”

Завантажити: Художній паралелізм композиції як основний художній принцип втілення проблематики роману Л. Толстого «Анна Кареніна» (10 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 65.5 KB, Завантажень: 163)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*